TERMENI SI CONDITII IN VEDEREA PRELUARII UNUI ECHIPAMENT IN SERVICE PENTRU REPARATIE
IMPORTANT! In conformitate cu prevederile OUG 34/2014 clientul este de acord cu urmatoarele :

  • Electronicele pot avea VICII ASCUNSE, fara manifestare vizibila, dar se pot agrava in timpul diagnozei sau pot duce la defectarea aparatului. FixLaptop NU ESTE RESPONSABIL PENTRU VICII ASCUNSE.

 

  • Orice laptop este compus din carcasa, placa de baza, display, tastatura, touchpad, hdd/ssd, memorie RAM etc., este posibil ca dupa reparatia placii de baza sa mai avem si alte componente defecte pe care le descoperim numai dupa ce laptopul porneste si putem continua testarea.

 

  • FixLaptop nu isi asuma responsabilitatea pentru laptop-urile care prezinta defecte majore ale carcaei cu joc de balamale, elemente de carcasa sparta sau cu bucati lipsa ce nu pot fi reparate si clientul refuza inlocuirea acestora. Mentionam ca prin procedura de dezasamblare a unui astfel de echipament exista riscul deteriorarii mai accentuate, ducand astfel la imposibilitatea de a mai putea fi asamblat corect.

 

  • DIAGNOSTICAREA este GRATUITA doar dacă LAPTOPUL SE REPARA LA NOI. In cazul in care nu se dorește reparatia dupa ce diagnosticarea a fost efectuată, aceasta este contra cost si se achita o taxa de 150 lei.

 

  • In cazul telefoanelor si tabletelor, in procesul de verificare, conform cerintelor producatorilor, se poate efectua actualizarea versiunii de soft. In cazul in care se realizeaza actualizarea versiunii de soft, agenda telefonica si/sau alte setari se vor pierde. Va recomandam sa va efectuati copii de siguranta de pe agenda telefonice, fotografii, setari si/sau aplicatii personale.

 

  • DIAGNOSTICAREA LAPTOP-URILOR CARE AU PROBLEME LA PLACA DE BAZA SE FACE IN MAXIM 2 ZILE lucratoare iar reparatiile intre 2 si 10 zile lucratoare, dupa acordul telefonic al clientului si dupa achizitia pieselor necesare reparatiei. Exceptie fac laptopurile care au avut contact cu lichide sau au fost in alt service pentru reparatie.Diagnosticarea unui defect se poate realiza numai prin dezasamblarea laptopului si interventia asupra anumitor piese (condensatori, rezistente, tranzistori, cipuri BGA, SMD, procesoare, surse, memorii, elemente de carcsa etc).

 

  • In cazul in care piesele necesare pentru reparatie sau inlocuire nu se afla in depozitul nostru ajung in maxim 2 zile daca sunt comandate din Romania si in maxim 4 luni daca sunt comandate din afara tarii.
  • FixLaptop nu este responsabil pentru lipsa anumitor componente care nu sunt vizibile si a caror existenta nu poate fi verificata la prealuarea unui echipament in service (Ex: HDD, SSD, Memorie RAM, Modul Wi-Fi etc.) In cazul in care tehnicianul constanta lipsa oricaror componente clientul va fi informat in cel mai scurt timp posibil.

 

  • FixLaptop nu este responsabil pentru datele clientului aflate pe SSD, HDD sau orice alta memorie interna. Va recomandam sa va delogati de pe aplicatiile personale (social media, e-mail, instant messenger) si sa dezactivati parolele ce restrictioneaza accesul la produs. Odata ajuns in service, produsul va fi accesat de catre un tehnician care il va testa cu scopul de a identifica si remedia defectul reclamat. Datele dvs personale de pe dispozitiv sunt confidentiale si nu vor fi procesate/copiate.

 

  • Subsemnatul, in calitate de client, declar ca sunt de acord ca FixLaptop sa efectueze o constatare a defectului si a naturii acesteia, constatarea fiindu-mi opozabila. Declar ca sunt de acord ca unitatea sa presteze servicii de diagnosticare, reparatie (hardware sau software) si asistenta tehnica pentru produsul predat. Prin predarea produsului declar ca nu doresc sa particip la diagnosticarea si reparatia acestuia in unitatea de service.

 

  • Produsul care este trimis in service si nu este ridicat/revendicat de catre client in termen de maxim 6 luni de la data la care a fost notificat de FixLaptop pentru a-l prelua, se considera abandonat, iar FixLaptop are dreptul sa dispuna cu privire la acesta dupa cum considera de cuviinta.

 

TERMENI SI CONDITII PENTRU REPARATIILE EFECTUATE LA SERVICE FIXLAPTOP

IMPORTANT! In conformitate cu prevederile OUG 34/2014 clientul este de acord cu urmatoarele :

 

  • Produsele identificate in acest certificat pe baza denumirii comerciale, beneficiaza de garantie in conformitate cu Legea nr. 296/2004 privind Codul Consumului, modificata prin Legea nr. 161/2010 si Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, modificata si completata prin Ordonanta nr. 9/2016

 

  • La solicitatrea acordarii garantiei pentru un produs comercializat de societatea noastra, este necesar sa il prezentati in ambalajul original si cu toate accesoriile cu care a fost livrat, insotit de certificatul de garantie, o copie dupa facture sau bounul fiscal si de o mentionare scrisa a defectului constatat.

 

  • Va rugam sa solicitati personalului nostru toate informatiile si lamuririle care v-ar putea fi utile in derularea unei colaborari profitabile pentru ambele parti.

 

  • Modificarile de configurare si utilizare incorecta sau nelicentiata a produselor software exonereaza vanzatorul de orice raspundere.

 

  • Termenul de garantie este din momentul livrarii/ridicarii produselor. In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional), solicitantul va achita eventualele costuri de diagnosticare stabilite de service. FixLaptop are dreptul ca atunci cand considera ca actiunile Cumparatorului au fost cu rea intentie sa solicite daune interese catre Cumparator, in conditiile legislatiei.
  • GARANTIA PENTRU SERVICII DE REPARATII NU ACOPERA URMATOARELE SITUATII
    Deteriorari termice, mecanice si plastice ale produsului datorate accidentelor, vibratiilor, intemperiilor, neglijentei in utilizare sau a altor factori independent de Producator.

 

  • Utilizarea produsului in conditii neadecvate (ex. Tensiune de alimentare necorespunzatoare, impamantare inexistenta sau gresita, conectare la PC fara impamantare, actiuni ale substantelor chimice, noxe, fum, praf sau umiditate etc.).

 

  • Utilizarea produsului in aplicatii ce necesita performante si calitati, altele decat cele oferite de clasa si scopul pentru care acest produs este destinat sau in afara specificatiilor sale tehnice.

 

  • Nerespectarea instructiunilor de utilizare sau instalare prevazute in manualul produsului.

 

  • Utilizarea de baterii, surse de alimentare sau accesorii, altele decat cele produse, aprobate sau recomandate de catre Producator.

 

  • Schimbarea starii originale a produsului prin interventii neautorizate.

 

  • Lipsa etichetelor sau sigiliile produsului lipsesc sau sunt deteriorate ;

 

  • Deteriorari ale mecanismului produselor in urma unei manipulari necorespunzatoare (produse lovite sau sparte,crapate, chip-uri arse, circuite exfoliate sau oxidate; memorii cu pini lipsa;

 

  • Monitoar sau display LCD/TFT cu un numar maxim de 3 pixeli albi, 3 pixeli negri sau un total de 7 subpixeli nefunctionali sunt considerate in parametrii normali de functionare, obiectul garantiei facand doar produsele ce depasesc aceste valori;

 

  • Defectiunile software nu fac obiectul acestui certificat de garantie.

 

  • Produsele consumabile, programele si licentele software care nu pot fi reutilizate si astfel nu beneficiaza de garantie

 

  • Elementele de carcasa sparte, lovite (va rugam sa faceti toate verificarile necesare la ridicarea laptopului, orice problema semnalata dupa ridicarea laptop-ului nu se va lua in considerare.)

 

  • Reparatiile efectuate pentru remedierea defectelor aparute ca urmare a motivelor de excludere de mai sus, vor fi supuse unor costuri suplimentare pentru piese de schimb, manopera si transport, agreate in prealabil cu Consumatorul.

 

GARANTIE PRODUSE PENTRU PRODUSELE ACHIZITIONATE DE PE SITE
IMPORTANT! In conformitate cu prevederile OUG 34/2014 clientul este de acord cu urmatoarele :

 

  • Produsele identificate in acest certificat pe baza denumirii comerciale, beneficiaza de garantie in conformitate cu Legea nr.296/2004 privind Codul Consumului, modificata prin Legea nr.161/2010 si Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, modificata si completata prin Ordonanta nr. 9/2016

 

  • Durata medie de utilizare a produselor este de 3 ani.

 

  • Asigurarea garantiei se face gratuit la sediul furnizorului, in zilele lucratoare. Aducerea la starea de conformitate se va face in primul rand prin repararea produsului, in termen de maxim 15 zile calendaristice de la data la care consumatorul, dupa caz, a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare preluare.

 

  • Timpul de nefuncţionare din cauza lipsei de conformitate apărute în cadrul termenului de garanţie prelungeşte termenul de garanţie legală de conformitate şi cel al garanţiei comerciale şi curge, după caz, din momentul la care a fost adusă la cunoştinţa vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau din momentul prezentării produsului

 

  • la vânzător/unitatea service până la aducerea produsului în stare de utilizare normală şi, respectiv, al notificării în scris în vederea ridicării produsului.

 

  • Atunci cand produsele de folosinta indelungata, defectate in termenul de garantie legala de conformitate nu pot fi reparate sau cand durata cumulată de nefuncţionare din cauza deficienţelor apărute în termenul de garanţie legală de conformitate depăşeşte 10% din durata acestui termen, la cererea consumatorului, vor fi înlocuite de vânzător sau acesta va restitui consumatorului contravaloarea produsului respectiv.

 

  • Produsele de folosinţă îndelungată care înlocuiesc produsele defecte în cadrul termenului de garanţie vor beneficia de un nou termen de garanţie care curge de la data preschimbării produsului.

 

  • Furnizorul nu va fi raspunzator, in cazul defectarii produsului, pentru pierderea informatiilor sau datelor, precum si pentru orice prejudicii suferite de beneficiar in urma acestor pierderi, obligatia furnizorului fiind numai de a repara sau inlocui produsul defect. Furnizorul nu este raspunzator de deblocarea echipamentelor care au fost protejate prin parole de catre beneficiar.

 

  • Acumulatorii (baterii recincarcabile) beneficiaza de 6 luni garantie de la data achizitiei, cu exceptia situatiilor in care se precizeaza altfel.